Skab kundeloyalitet med mobilen – sådan gjorde føtex

Se video fra FDIHs e-marketing konference d. 13. juni 2013 i Aarhus, hvor Verticas Lars Christensen var inviteret til at tale om utility marketing.

Utility marketing handler kort fortalt om at skabe services, som knytter kunderne til brandet på grund af den nytteværdi, som de oplever. Og netop den tankegang ligger bag Verticas samarbejde med føtex omkring udvikling af mobile apps.

Hør om føtex’ erfaringer med skabelsen af en app-baseret loyalitetsplatform og få selv gode råd til at udnytte apps forretningsmæssigt.

Kategorier: Mobil

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s